Middel 32.png
Middel 39.png

Hoe kan je inschrijven:
Je meldt je aan door onderstaand formulier in te vullen op de computer. Zo kom je op onze wachtlijst. Je hoeft niet te wachten op een mailtje. Begin september kan je een mail verwachten bij goedkeuring van je lidmaatschap.

(Tot °Wanneer kan je inschrijven:

Broers en zussen krijgen voorrang. Jullie kunnen zich inschrijven tussen 15 mei en 31 mei (graag met de vermelding broertje of zusje van . . .).

De inschrijving voor
nieuwe leden gaat van start vanaf 1 juni.

Jammer genoeg, door te lange wachtlijsten is er een inschrijvingsstop voor de jaren (2012 - 2013 - 2014 - 2015 - 2016 - 2017)

Je mag je inschrijven t.e.m. 30 augustus. Bent u na deze datum, dan wordt u aanmelding geannuleerd en kan u het opnieuw proberen volgend jaar in juni.

Voorwaarden:
Je kan het jongste kind inschrijven vanaf het geboortejaar 2017. We lopen geen jaren vooruit want dit is onfair naar anderen toe.

Bij opstart van het scoutsjaar kan je kind 3x komen proberen.
Na 3 keer proberen verwachten we wel inschrijvingsgeld.

Voor je eerste kind geldt het inschrijvingsgeld van 50 euro. Voor je andere kinderen in de scouts is het 45 euro. Hiervan gaat 42 euro naar de verzekeringen, de rest van het geld gaat naar spelmateriaal.

Voor mensen die in aanmerking komen voor scouting op maat:  geef aan ' verminderd lidgeld'. Verdere info kan je hier lezen bij algemene info.

Middel 37.png
Middel 38.png